AKŞAM SEFALARI


Sevgili Günlük,

Akşam eve gittim. Ohh bu gün pek işim yok. Çocuklar yemeklerini yiyip odalarına çekildiler. Mini resim yarışmasına katılacakmış, uzay konulu resim yapıyor. Maxi de test çözecekmiş. Koca da zaten gece bi yarı geliyor. Ben de giydim pempe pijamalarımı, aldım koca bir fincan kahvemi, oturdum Avrupa Yakası’nı seyredeyim şöyle keyifli keyifli.

Dilililiiiiiii dilillilliiiiiiiii…
Noluyo yaaaa ….. baktım arayan numara işyerim. Ne bu şimdi.. bu saatte hayra aramazlar ya neyse.
Maxiiiiiiii koş oğlum telefona bak. Annem evden kaçtı de, Cibuti’ye siyasi sığınma için başvurmuştu, kabul edilmiş irtica etti de, hiç bi şey bulamazsan hakkın rahmetine kavuştu de. Saçmalamiyim mi?
Efendiiiimmmm…
İncegül Hanım Türkmenistan numunelerini bulamıyoruz.
E iyi de ben ne yapiiim.
Olur mu senin buraya gelmen lazımdır.
Niye ki? Oraya gelip şeytan aldı götürdü mü söyliycem?
Ama ama Türkmenler bu gece gidiyorlarmış.
Hay Türkmenbaşılar götürsün seni. Kardeşim deponun üstündeki bölüme bakın, oradadır. Bulamazsanız ararsınız yine…

Bu arada Avrupa Yakası yarılanmış, kahve soğumuş, İncegül’ün keyfi kaçmıştır.

Dilililiiiiiii dilililillliiiiiiiiii……
Üfffff yaa…..Efendiiiiiimmmmmmm
İncegül Hanım
N’oldu bulamadınız mı?
Bulduk bulduk ta.. doğru mu bulduk diye bi soralım dedik.
Yahu kardeşim petrol mü buldunuz alt tarafı bi kaç parça numune işte..
He şurasında vırtı vardır, burasında zırtı vardır… bu mudur?
Budur budur. Aferin bak bulmuşsunuz. Yani ben oraya gelmeden de bulunuyormuş, hatta beni aramadan bile bulunabilirdi. Yine de tebrik ediyorum, takdirlerimi sunuyorum.

Bu arada Avrupa Yakası p.ç olmuş, kahve bulaşık suyuna dönmüş, İncegül her ihtimale karşı pempe pijamalarını çıkarıp üzerini giyinmiştir.

Neyse ben biraz blog arkadaşlarımı ziyaret edeyim de neşem yerine gelsin. Oturuyorum PC nin başına. O da ne? Bağlantım gitmiş. Haydaaaa… nereye gitti bu şimdi ya…

Hadi Günlükçüm beraber arayalım. Şeytan aldı götürdü…
Resim ne alaka di mi? E biraz keyfimiz yerine gelsin bizim de...

Yorumlar

cenebaz dedi ki…
Başlığı ve resmi görünce ben de yukarıdakiyle bir akşam sefası yaptın zannetmiştim:)
Var mı öyle arkadaşlarla paylaşmamak, kendine saklamak diyecektim ki, hay albızlar alası, olay tamemen benim fesatlığımdan kaynaklanıyormuş. Pardon yane..
Bizim bununla mazimiz eskiye dayanır bacım.:)))
Bi akşam organize edeyim. Nolucak benim Corcum sizin Corcunuzdur. Aramızda teklif mi var.:)
gmemuzin dedi ki…
BACIM YAA SANA BİR ŞARKI ARMAĞAN EDEYİM...
GİDELİM BURALRDAN DAYANAMIYORUUMM
GİDELİM BURALARDA UNUTAMIYORUMMMM

DİYOM SANA GİDELİM ŞÖYLE UZAKLARA KİMSENİN BULAMAYACAĞI YERLERE..ARASINLAR DURSUNLAR TÜM KEYİFLERİMİZİ KAÇIRMAK İÇİN ARIŞIYO HERKES YAAA....
Boncukçu dedi ki…
Sevgili Fikrimin İnce Gülü,
Ne iyi edip uçmuşsun Mşinnoş'un sayfasına. Büyük bi keyifle okudum yazdıklarını.
Sevgiyle kal,
gmemuzinim, ben de sana çok iyi bildiğin gibi top listimin en birinci sırasındaki Sezen'imin GİDEMEM şarkısını armağan ediyim o zaman canım.

boncukçum merhabalar, sen de ne iyi etmişsin gelmişsin.:) Teşekkür ederim canım. Ne zaman istersen beklerim.
BoriPori dedi ki…
ay inanmıyorum yaaaaa!!!! sen de mi Türkmenistan ile iş yapıyorsun, ve sanıyorum tekstil işi değil mi???ben tam 4,5 yıl TRM de yaşadım ve şu anda TRm deki en büyük tekstil kompleksinin ürünlerinin ihract operasyonunda çalışıyorum. Yoksa Asortik Krep'ten sonra birini daha mı sobeledim?? kestane kebap acele cevap:)
boriporicim benim, maalesef sobeleyemedin. Türkmenistan evet ama tekstil değil. Türkmenistan ilk defa olacağı için önemli. O numuneler için koca 2 gün harcadım bi de akşam sefası ziyan ettim bacım.
BoriPori dedi ki…
eee ne peki, biz TRM nin en büyük grubuyuz nerdeyse, yok ben mutlaka bir ortak alan yaratacağım seninle, nedir, söyle bakalım:)
boriporicim, kadınların vazgeçilmezi, olmazsa olmazı kozmetik bacım bizimki.
acicikolata dedi ki…
ben bu adami gorunce aklima tamer karadagli geliyor
gayriyecim, şimdi sen söyleyince farkettim. Karizma var adamlarda.:)
BoriPori dedi ki…
aaa süpermişşş, o zaman siz çok iş yaparsınız TRM ile, özellikle kırmızı ruj ve oje satışlarınız acaip olur:)
boriporicim, diğer Türki Cumhuriyetlerle çalışıyoruz. Kozmetiğe bayılıyolar. Umarım TRM de iyi olur.
İki yıldır Avrupaya gönderiyoruz. Fransa, İtalya, Almanya. Yunanistan var mesela.
İran var bir de. İnanamazsın. Adamlar çekirdek gibi kozmetik tüketiyorlar. İranlı müşterim diyor ki sizin burda kimse makyaj yapmıyor. Bizim kızlar makyajsız, ojesiz dışarıya çıkmazlar. Şaşırtıcı değil mi?

Bu arada bu yıl siyah oje çok modaymış. Oje sever arkadaşlara duyurulur.
CeRkeS KıZı dedi ki…
ehehehe..pek komik geldi..tamam kızma :) ama Türkmen başı bekletilmez dimi..
ahh ahhh alıp başımı gidesim var benimde..bir hamakta sana yollayayım bari..

ayrıca pasta börek + çay bekliyordum ama yok muuuuu :P
CeRkeS KıZı dedi ki…
aaa kozmetik mi..bende Türkmenim :P beklerim ehe ehe :P
çerkes kızıcım, hamak senden, taze demlenmiş çay ve yanında her türlü hamur işi, tatlı (stres alıcı cinsinden) ve de kozmetik ürünleri benden. Gel bacım bekliyorum yayla evinde.:)))
Haluj getirirsen çok yerim seni de öperim.:))))))
CeRkeS KıZı dedi ki…
anaaa sen haluj bilirmisin..oy oyy cay varsa gelirim..ama ben haluj yapamam ki..ben kabuksuz yumurta bile yapamam :P annem yapsa olarmıııı :)
hem ben gelemem ders calışcam ühühü
Tamam ağlama yaaa.. haluju da ben yaparım ne demek. Ama tabii bir Çerkez annesinin elinden yemek başka olur herhalde.. Hadi sen çalış dersini bakiim..tembellik etme.:)))
:) :) Bak dün sana yorum yazıp(yok sana yazdığım yorumu,Paticiklerde kedilere dua ediyorum diyen Zehra'ma da kopyaladım) İzmit'e gittim. Biraz hasta döndüm.

Bir geldim,ooo çaylar, hamaklar,kıskandım diyemiyorum.
Buluşma yeri paticikler çünkü.:)
Minnoşumla da tanışmıssın.Ne güzel.:)
Haluj nedir bea ,men gürcüyem bilmem men oni daaa.:)

Maydanoza bir şey etmiyoz bacım. salona kendi girmiyor. Şimdi ben pc başında,o kucağımda,hafif tırnaklayarak masaj yapıyor. ayıptır söylemesi sağma hareketi gibi birşeyler yapıp,sonra tam hedefe emme hareketi yapıyor kızım. nedecez bunun anası benim,biberonla büyüttüm ya:)
(oy ben giyiniğim yanlış anlama)
evdekiler bu yaptığına hep pek şaşırıp kıskanarak izlerler.:) :) :)
ama birazdan hareket eden elime sinir olup,diş geçirir,bende sepetlerim bir güzel.:(
şincik koltuğuma kafasını sokmuş uyuklama pozu yapıyor.:)
amaniin hadi çok uzattım. fotoları bir ara yükleyeceğim paticiklere,minim için.:)
esat dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
yağmurum damlam, hoşgeldin. Geçmişler olsun. Rabbim şifa versin. Haluj bir tür çerkez mantısı. içi patatesli. üzerine de margarin ve ya tereyağı eritip döküyosun. Yapar yeriz hep beraber inşaallah bir gün.
Tanıştık ya. Güzel insanlar tanımak kadar ne mutlu eder ki insanı.
Canım ben maydonosa çok şaşırdım valla. Yavrum demek anası bellemiş seni. Ay bi an gözümün önüne geldi.:)))
Minin bekliyo resimleri dört gözle.
Çok çok öpüyorum kızını ve seni. Özletme kendini.
palyanço dedi ki…
ben sana hiç ama hiç bişi demiyor.. Allahım yarabbim yaaww demekle yetiniyorum.. bu arada tam yazında diliii lilii kısmını okurken,(saat burda gece 23:45)benim tlf da caldı..heh gene caldı :/ allahtan işe cağırmıyorlar ama her an gece bi problem olacakta cağıracaklarmıs gibime geliyo.. hadi hayırlısı ;)
ciceklibahce dedi ki…
Avrupa yakasını izlemek bana da nasip olmadı! Benim sorunum çalan telefon değil oğlanın bitmek tükenmek bilmeyen istekleri! Her akşam aynı olaylar ben tam oturuyorum kumandayı elime alıyorum başlıyor istekler!! 5 dakika oturmak imkansız!!
çok keyifli bir yazıydı, avrupa yakasını kaçırmana üzüldüm ama okadar güzel anlatmışınki çok güldüm doğrusu :))
palyançom, aman iyi bari işe çağırmamışlar. Bi de o kadar geç bi saatte hiç çekilmez valla.

çiçeklibahçem, normalde benimkinin de isteği bitmez de.. o akşam ne güzel resim yapıyordu iyi dalmıştı.

gökhancım, teşekkür ederim. Neyse haftaya seyrederiz artık. En azından bi işe yaradı bari bak arkadaşlarıma küçük bi tebessüm.:)))
Ne oldu, düzelmiş mi evdeki bağlantı?
Ben koydum biraz önce resimleri.:)
çoşmuşum da,13 tane resim dizmişim.:)
öpüyorum çoook.:)
yağmur damlam, yok gitmiş bağlantım. Bütün komşular da aynı durumda. Sanırım bizim bölgede bi sorun var. Koca halletçem bu gün diyodu ama bakalım. Gördüm resimleri çok güzel. Ben de paticiklerden geldim şimdi bi baktım sen burdasın.:)
Yolda karşılaşmamışız bak.:)))
FZ dedi ki…
:)) içine etmişler keyfinin desene yukardaki resim ne alaka :D
MypallS dedi ki…
merhaba incegülü :) siten gerçekten çok guzelmiş.. yazılarına gelince de sen günlüğünü yazıyorsun hımmss.. oda güzel ya çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

mypallstolga
fatmazehram, aşkolsun yani, böyle bi adam için bahane ve alaka mı arıyosun. Al doya doya bak.:)))

tolgacım merhabalar, teşekkür ederim, beğendiğine sevindim. Her zaman beklerim dükan sizin.

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM