KISKANIRIM SENİ BEN


Mini yine kıskançlık krizine girmiş günlükçüm. Abisine üstünlük kurma çabasında. Halk arasında çiş yarışı tabir ederiz biz. Zaten bunun kıskançlığı dillere destandır. Kime çekmiş ki acep. Benim öyle masum küçücük bir iki kıskançlık vakam olmuştur zamanında ama, dile getirmeye bile değmez yani.. Anlatıyım bak istersen.

Bir keresinde benim bigbrother hasta. Mini kadar falanım o sıra. Ama annem nasıl ilgileniyor. İlaç veriyor. Yanından ayrılmıyor. Çocuğu hasta olan bir anne nasıl davranıyorsa öyle işte. Ne ayıp anne. İnsan biraz da kızıyla ilgilenir di mi? İlla hasta mı olmam gerekiyor? Tamam o zaman olurum ben de..

Kış gecesi. Kar yağıyor. Hava buza kesmiş. Sobanın olduğu odaya yataklar serilmiş. Herkes uyuyor. Gizlice yatağın altına giriyorum. Taş ta çok soğukmuş be. Üstümdekini de çıkarıyorum. Bir atlet yatıyorum sabaha kadar.

Sabah annemden önce uyanıp hemen giyiyorum üstümü. Bigbrother daha iyi. Ateşi falan yok. İyileşti bebe. Annem kalkıp okul için hazırlıyor beni. Ama halsizim. Üstelik üşüyorum da. Annem, kızım ateşin mi var senin. Gitme okula bugün diyor, saçlarımı iki örgü yaparken. Yok annecim iyiyim ben diyorum.

Okula gittim zor bela ama, dersin ortasında acayip bir öksürük. Köpek öksürüğü tabir edilir. Gırtlaktan gırtlaktan acıtarak çıkar böyle. Öğretmenim, ay o benim bitanem, kokusunu hala hatırladığım. Yavrum sen hemen eve git, doktora götürsünler seni, diyerek gönderdi beni. Neyse efeeem, tam 1 ay hasta yattım. Yataktan da çıkamadım. Annem benimle bi güzel ilgilendi.

Bir de hiç unutmam, 4-5 yaşlarındayım. Yine karakter oyuncusu bigbrother kişiliği. O zaman beşik bebesi daha. Minimini bişey. Uyuyor. Ben de oyun oynuyorum. Annem dedi ki, kızım ben acık bakkala gideyim, ekmek alayım kardeşin uyurken. Sen oyna olur mu uslu uslu. Olma mı annecim. Benim gibi bi akıllı evlat başka ne yapabilir ki. Lütfen bak, kalbimi kırıyosun.

Annem kapıdan çıktı bu bizimki başladı ıngaaaaaa ıngaaaaaaa. Ya sus, zati gıcık oluyom sana. Ben tek yavruyken geldin. Bütün forsumu söndürdün. Herkeşler gelip seni kucaklıyo. Öpüp kokluyo. Cevap, ıngaaaaaaa ıngaaaaaaaa…. Dur bunun susacağı yok. Korkutsam azıcık. Gel bakalım kucağıma bebecik.

Alıyorum bunu çıkıyoruz balkona. Balkon dediysem öyle korkuluğu falan yok yani. Korkutucam ya. Sus bebe atıcam bak aşağı seni diye sarkıtıyorum aşaaa doğru. Komşular cama fırlamış. Kızım gir içeri. Girmem ağlıyo buuu. İçeri gir bak susar o diyor komşulardan biri. Yok atıcam kararlıyım. Tamamen kurtulacam bu dertten. Herkes bir tek beni sevecek artık. Annem bir tek beni sevecek. Evet sustu. Rabbim ne büyüksün. Sustu. Susmasa atıcam yavruyu aşağı. Hayır atmasam bile, düşebilirdi de. Canımın parçası, ciğerimin paresini öldürecektim kendi ellerimle. Sonra o vicdan azabıyla nasıl yaşardım bilmiyorum. O ayrı bi mesele.

Sonrasını hatırlamıyorum. Zaten çok küçüktüm. Sonra girmişiz içeri, annem gelmiş falan işte.. Annem sen onu nasıl hatırlıyorsun diyor bana şimdi. E zekaaadan diyorum ben de.

Neyse gelelim bizimkilere. Mini almış sazı eline..

Aabiiii var ya, annem ilk beni doğurmuş, sonra hastaneden eşantiyon olarak seni vermişler.

Hııııııı….. (uymuyor önce öteki.)

Var ya ben çok yetenekliyim. Örtmen uzay resmimi aldı, yarışmaya göndericek. (sevimli ukalam benim.)

Evet göndericek. İbret-i alem olsun diye. Bakın uzay böyle değildir, böyle resim yapmayın diye.. (hehe aferin beee.. iyi espri.)

Sen kendine bak. Senin resimlerin çok kötü bi kere. Yeteneksizsin sen işte.

Ooolum ben gerçekçi resimler çiziyorum. Seninkiler gibi yaratıklar, melekler, abidik gubidik şeyler yapmıyorum. Pikaso musun sen öyle şeyler yapıyon.(pikaso mikaso heyt yavrum, yürüü.)

Bi kere annem en çok beni seviyoo. (Bu sefer damardan giriyo velet..)

Hayır canım annem bi kere ikimizi de seviyo. Üstelik önce beni doğurdu. Hem senin annen kel ve köyde yaşıyo. (bu konuya bilahare değinilecektir.) sana acıdıkları için bakıyolar. ( E sabrı taştı çocuuumun tabii. O da savunacak kendisini. Kararlıyım müdahale etmiyorum.)

Ben bi kere çok iyi top oynuyorum tamam mı.. (yavrum, adamın uzmanlık alanına girdin, yanlış taktik.)

Top oynuyomuş.. ooooolum ben klüpte oynuyorum, senin gibi evde oyuncak ayıcıklarla futbol maçı yapmıyorum. (vay maxi’me bak sen, aslanlar gibi mücadele edip, savuşturuyo bütün hamleleri.)

Bi kerem ben bi sürü gol atmıştım ya, sen kaleciyken allaaa allaaa. (son çabalar mini’mden, oy küçüğüm benim.)

Ben istemesem zor atardın sen o golleri. Neyse hadi gel bak CD koyup seyredelim ister misin?

Oluuuuur.

Çok seviyorum günlük ben bunları yaaaaa.

Yorumlar

parkeolog dedi ki…
Ayyy kıyamam ben de çok sevdim mini'yle maxi'yi:)
Ne tatlılar yahu..
Ay yalnız yüreğim hopladı, kıskançlık maceralarınızı okurken.. Allah korumuş vallahi, sizi de bigbrother'ı da.. :)
FZ dedi ki…
:))) İncegül ufacık vaka dediğin olaya bak balkondan atma ha :D yalnız diyaloglar süper kaç yaşlarındalar bunlar söyle bakıym :) ne de olsa geç gelen takipçilerdeniz evveliyatını bilmiyoruz blogun öpüyorum mini& maxi& their mom :P
kurunane dedi ki…
kız korkulur senden ha. aman ayaamı denk alayım, valla bacaamdan duttuğun gibi savuruverirsin aşağıya :)
gazel vakti dedi ki…
Bizimkilerde çok kıskanç. Ama nasıl hoşuma gidiryor kıskançlıkları odak noktada kişi benim babayı sallayan yok. Zati babada öle vay benim bilnemne gözlü oğlum diyede sevmiyo.İçten
içe sevince benim kendime has bulduğum sevme teknikleri ve sözleri acaip kıskanılıyo iki kardeş arasında.
biluncum, valla tatlılar da bazen yiyolar birbirlerini de beni de güzelim.:)

fzcim, Maxi 14 yaşında koca dana,Mini de 7 yaşında küçük sıpa bacım.:) Ay minicik bi olay yani, büyütmeye ne gerek var anacım.:)))

kurunanecim, yok valla artık kimseyi sarkıtmıyom balkonlardan. korkma bacım sen. kıyarmıyım hiç ben sana.:) Yine de ne biliim. delidir, ne yapsa yeridir bir de.:)))
gazelcim, aynı anda fırlatmışız yorumu.:) ya bu babaların işi pek rahat zati. evime bakarım, çocuklarımı iki okşarım, vazifemi yaparım. analar düşünsün gerisini.:) Tabii hoş bişey iki erkeğin senin için mücadele etmesi.:)))
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
Allah senin müstahakını versin emi,okurken bile kan ter içinde kaldım,annen eve gelince sana iyi zopa çekmiştir mini ve maxi öpüyorum onları:)))))
perilim, valla ben hatırlamıyorum zopayı.:) Annem yok düvmedim diyo ama. Hak etmiş miyim neyim?:)))
Mini dünden beri habire senin blogda bacım.:) Mecbur gidecez biz Harikalar Diyarı'na.:)
uykucu dedi ki…
kıskançlığı iyi bilirim en küçük çocuktum ama bende yeğenlerimi kıskanırdım 14 yaşındayken 3 yaşındaki yeğenime çikolata alındı diye çikolatasını yedikten sonra gidip bende alıp, onu odama götürüp karşısında şapur şupur yemiştim .gözü dönecek kadar kıskanacağım biri olmadı çok şükür ama bende korkuyorum bu kıskançlık olaylarından ve de 2. çocuğu yapmaya ürküyorum açıkcası, ya bu garibanım kardeşini çok kıskanıp üzülürse kıyamam ben buna tekmi kalsa acaba?
MypallS dedi ki…
geldim ama gülerek geldim.. ahahahah yazına çok güldüm... :D cişin neresini kıskanıyorsun hahaha :D:D :P neyse;
ben konuya şöle bir açıklama yapacağım;


evet kardeşler kıskanılır... her ailede bir çocuk olması lazım.. çünkü sen bebekken seni severler sonra 4-5 yıl sonra senden daha tatlı bir bebek gelir onu sevmeye başlarlar ve sende bunu kıskanırsın doğal olarak.. çocuklar ilgi ister... bi çocuğa yapmayacaksın eğer iki çocuk varsa ikisine de aynı ilgiyi gösterilirse ozaman kıskançlık olmaz.. her ailede var bu kıskançlık.. bizim ailede aynı.. bigsister hep beni kıskanıyor :D:D
ama napabilirim ben doğunca hep bana ilgi göstermeye başladılar... :D şimdi bende onlara diyememki "bana ilgi gösterme gidin aplamıda sevin diye" sölerim ama işime gelmez ;) :D ahahah
sendende korkulur yani :D
neyse ben çok yazdım sanırım... k.i.b grş.. :D
figencim, benim Maxi, hiç kıskançlık yapmadı kardeşine. aksine çok severdi, mamasını yedirmeme yardım ederdi. oynatırdı falan.. Umarım seninki de öyle olur.:) Ama ikinci, benim sıpa gibi olursa...:)))

tolgacım, tekrar geçmiş olsun.:) kıskançlık ta hayata renk katan duygulardan biri bence. yaşamaları lazım.:) sen de az hınzır değilsin, işine gelmedi he..:) bigsisterin ben olaydım, görürdün sen, balkonlardan toplarlardı seni.:)))
Allah'ım onları benim yerime çok çok öp lütfeeen.:)
ben annenin yerinde olsam seni bir kere sallandırıdım oradan. mı acaba.:)
benim koca dana kedileri kıskanıyor .:(
CeRkeS KıZı dedi ki…
büyük olmak böyle işte..anne gibi baba gibi olmak sanki..ne kadar didişsende sonunda hep korumak gönül almak..ne güzel noktalandı bee..eferin bu maxi'ye :)

annemlerinde böyle bir hikayesi var yazmazsam catlarım affola :)
dedem, annemi teyzemi ve dayımı atarabası ile ilçeye götürmüş..alışveriş yapmaya gitmiş..dayımda cok yaramazmış..at arabasından sarkmış..tam düşecekken annem bacagından yakalamış ama cekememiş..teyzeme sen "tut ben aşagı ineyim ozaman bırakırsın" demiş..annem inene kadar teyzem "bıktım senden beee" diye bırakıvermiş dayımı :) kafa yarılmış tabii ehehehe..

insanın kardeşinin olması güzel şey..kardeş kalabilmek zor..
yağmurum damlam, valla annemin yerinde olsam, ben de beni sallandırırdım.:) ama ben annemin ilk göz ağrısı ve biricik, bitanecik kızıyım. o oğlanların hepsi eşantiyon. annem en çok beni seviyoo.:))) hele bi annem onlara biraz ilgi göstersin bakalım benim yanımda.. yaş 35 dikkatini çekerim, 20 yaşındaki de kıskanabilir çok rahat.:)))

çerkes kızım, hikaye çok hoş..tabi dayın için değil. yazık ona ya.:((kardeş kalabilmek önemli demişsin ya çok doğru. benim 3 tane kardeşim var, onlar gibi 3 tane daha olsun isterdim. hep söylerim bunu.. sırf oğlumun da bu duygudan mahrum kalmaması için 7 yıl sonra 2. çocuğu düşündük. iyi ki de düşünmüşüz.:)))
Gulos dedi ki…
canımcım bu çocuklar kime benzemiş acaba?
Bir iki kıskançlık derken çok masum olduğunu zannetmiştim ama devamını okuyunca anladım miniş sana benzemiş.
gmemuzin dedi ki…
ya bacım sen o bigbrother'ı atsaydın da ben ne yapardım yaaa....

benim bigguy'um olmazdı şimdi.Kız kardeşin olmazdı dimii.Allahtan susmuş oda heee
tovbe tovbee neise bacım iyiki atmamışsın adamı balkondan
Onu bunu bırak asıl kıskançlık savaşları bigbrohter'ın ki gelince olcek aman mini maxi boncuk cadı yerler birbirlerini....
guloşcum, aşkolsun. masum değil miymiş sahi.:))) annesini kıskanmayan çocuk yoktur herhalde aslında. ya da kıskanmayan insan diyim. ben bir tek annemi çok kıskanırım. koca kazık oldum, hala...:)))

gmemuzincin, kız ben seni düşünerek atmadım zati onu aşaa. evde kalma diye.:))) sen o cadıyı ver bi kucaama,bi hala hala diye dolansın pembişli pembişli etrafta, ben savaşları yatıştırırım. Kriz yöneticisi gördüm kendimi.:)))
cenebaz dedi ki…
Fikrişim, seni çok iyi anlıyorum. Ben de 6 yıl evin prensesi olduktan sonra gelen prensi fena halde kıskanmıştım. Benim de bayağı bir kıskançlık komplolarım var. En basiti yolda araba gelirken "koş bakalım karşıya geçebilecek misin?" diye kardeşim yüreklendirmiştim:!!
Ama sonra en vazgeçilmezim, bebeğim olmuştu benim. Hala da öyle. Bu arada Maxi'ye aferin. Olgun , akıllı çocuk valla. Kışkırtmalara uymamış:)) İkisini de çok öptüm.
waaay demek bu esprili kişiliğin altında aslında bir psikopat kişilik varmış :)) kardeşini balkondan atacak kadar :) şaka bir yana sizin diyaloglara bayılıyorum çocuklar zaten çok şirin birde senin esprilerin çok keyifli oluyor sizi okuması...
Deniz dedi ki…
fikrimincim bu 3. commentim, artık aynı seyleri yazamayacagım :)) cocukları okumak eglenceli, seninkiler de ayrıca şekerler...

duyarlı bir abla olarak kardeşini aşağıya bırakmadığın için seni tebrik ederiz :)) çocuk aklı işte... aklına getirip de kendini üzme... hayatını kurtarmışsın kardeşinin. öyle bakmak lazım :) öptüm
çenebazcım, valla sen de benden aşağı kalmamışın, karşıdan karşıya geçmesi için yüreklendirdin he.:) Tabi aslında bi abla olaraktan, kendine güvenmesini sağlamak adına böyle yaptığından eminim ben.:)))Maxi akıllı da, öteki bazen gerçekten çileden çıkarıyo çocuğumu.:)

gökhancım, evet aslında her insanın içinde bir psikopat yatar, benimki de çıkıyo bazı bazı dışarı.:))) teşekkür ederim, beklerim her daim, ben burdayım.:)

dnzcim, sen ne yazarsan kabulüm canım, ne istersen yaz.:))) Bu arada bu yönüyle de hiç düşünmemiştim aslında. teşekkür ederim. Ama, hep sükrettim, aşağı düşmediği veya atmadığım için.:)duyarlı aplayım dimi ben? duy bunu bigbrother.:)))
Annelog Atölye dedi ki…
Okurken balkon sahnesinde yüreğim ağzıma geldi!! Kurda kuzu emanet etmek gibi değil mi? Ama çözümün de oldukça yaratıcı hem korkut, hem baktın susmadı salla gitsin:)
Mini ve Maxi'nin diyaloglarına da bayıldım. Abi çok aklı başında ama tahriklere pabuç bırakmıyor. Ufaklık da feci fırlama:) Maşallah diyeyim ikisine de:)
Annelog Atölye dedi ki…
Haa unuttum bi de taşta yatma hadisesi organize ve başarılı bir eylem olmuş. Tebrik etmeden geçemeyeceğim:)
annelogcum, evet. Anne sorarsa, e susmadı ben ne yapayım. Sussaydı atmazdım diyecektim.:)) Taş eylemi, çok başarılı oldu, yalnız 1 ay boyunca, sabah akşam popoya saplanan iğneler olmasaydı.:)) Çocuklar konusundaki tespit sonuna kadar doğru. Ufaklık, sabır taşı olsa çatlatır cinsten. E tabi abisi de haklı olarak, her zaman bu kadar sabırlı davranamıyor malesef.:)))
Gamzeli dedi ki…
Ayy yazık yahu...Hiç korkmadın mı düşecek diye...İşte çocukluk..Allah korumuş yine :)

İyi haftalar...
mayonez dedi ki…
msn de meşgul görünmesen sana sarılma ikonu gönderecektim:))bayıldım bu yazıya da..

maşallah senin veletlere ya iyiki sık sık yazıyorsun bu diyaloglar tarihe gömülüp gitmiyor. cidden dua oku bıcırlara nazar değmesin akıl küpü yaramazlar..annelerine çekmişler işte:))
gamzelicim, hiç korkmadım inan, zaten ben aşağı atmayı düşündüğüm için, düşmesi de pek korkutmadı eheehe.:)) şaka bir yana Allah korumuş canım ikimizi de.:)))

mayonezcim, keşke gönderseydin, benim meşguliyetim bitmez bacım. bakma sen bana.:)işte tam da bunun için hiçbirini unutmayayım diye, bu günler gelip geçecek, anıları kaybolmasın diye, her lahzayı kaydetmek istiyorum aslında. Sizinle paylaşmak ta ayrı güzel benim için.:) Bu konuda yüreklendirdiğin için sağol canım benim.:)))
gmemuzin dedi ki…
kız görünmeyesice bana bak o bigbrotherin öpsün başına koysun benii
sendee
adamı atsaydınn benim gibi biri olmayacaktın hayatındaaa:):):)
kız cadı gelin, bigbrother kişisi olmasaydı da biz birbirimizi bir şekilde bulurduk merak etme sen. Ne demişler deli deliyi dakkada.:))) Ayy.. düşünmesi bile korkunç. Rabbim uzun ömür versin hepinize.:)
begumgum dedi ki…
ay incegulumcum,bayildim senin mini ve maxiye;bu sana ilk postum bu arada ama son olmicagi kesin sekerim. :)
begümgümcum, merhaba canım.:)
her zaman beklerim. dükan sizin.:))

mini ve maxi adına hepinize teşekkür ediyor, onların yerine ben de sizleri öpüyorum arkadaşlar.:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM