KAHVE GÜZELİ


Merhaba Günlük.


Ehli keyfin keyfini kim tazeler? Taze elden, taze pişmiş, taze kahve tazeler.

Sonunda evcaazıma kavuştum. Yavruslarıma kavuştum. Yaptım kopük kopük kayfemi içmekteyim.

Ooooh bi de iş güç diye ağlıyo dedin di mi? Yok işler aynen öyle eskisi gibi. Ama ben kendim kendime bi mola verdim. Koşuşturmacaya, hırpalanmaya, yorulmaya hepsine kısa bir kahve molası verdim.

Hayata kısa bir kahve molası.

Öyle hızlı, öyle telaşlı, öyle harala gürele yaşıyoruz ki bazen atlıyo muyuz acaba bazı şeyleri ?

En son ne zaman sorduk yan evde oturan komşu teyzenin hatırını. Küçük oğlu askere gittiydi döndü mü ki acep?

En son ne zaman bi kase çorbayla çaldık karşı dairedeki hasta kadının kapısını?

Ya da ne zaman ilgilendik arka sokaktaki kalp hastası amcanın sağlığıyla?


Akşam Maxi'nin arkadaşı bizde. Soruyorum çocuğa annen nasıl..kardeşin nasıl? Karşı apartmanda oturuyolar..annesi benim arkadaşım. İyi İncegül Teyze sağol. diye kibarca yanıtlıyor yavru. Sonra hasta olan dayısını soruyorum. Çocuk şok..o öleli 2 ay oldu. Onlar da karşı apartmanda oturuyolar. Nasıl bi komşusun sen.. nasıl bi arkadaş?...


Ne biçim bi hayat yaşıyosun böyle.. nasıl telaşlı ve hızlı. Karşı apartmanda oturuyolar..annesi senin arkadaşın.


Ahhhhhhhh İncegül düşün düşün derdine yan... Nasıl bi arkadaşsın sen nasıl bi komşusun?


Arada bi kahve molası mı vermeli günlük?

Yorumlar

Sanem dedi ki…
Kotu olmus Incegul, ama sen telafi edersin sanki, gider sarilir, beraber bir kahve molasi verirsiniz.
Sevgiler
Sanemcim, sağol canım. Umarım telafisi vardır. Bilirsin kırılan bir kalbi onarmak çok zordur.
Geçen zamana yetişemiyoruz hiçbirimiz, yaşamın hay huyundan en önemli hasletlerimizi de yitirdik.
Merhaba yalnızlar kraliçesi,
En acısı da biz yitirmediğimizi düşünenlerdik.
ANDY dedi ki…
bizler küçükken daha bir yakındı komşular. Birbirlerine gidilip daha fazla zaman geçirilidi...Ama şimdi biz mi değiştik yoksa yaşam tarzları mı değişti bilinmez bizler uzaklaştık komşularımızdan maalesef..!
Andy, doğru söylüyorsun. Eskiden her şey bambaşkaydı. Ben bu akşam iş çıkışı gittim. Canım arkadaşımı öptüm ve onun yanında olamasam da yanında olduğumu söyledim. O da beni anladığını, hatta benim yerimde olsa çok zorlanacağını söyleyerek bana sarıldı. Yani çok şükür tatlıya bağlandı ama bu da bana ders olsun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM