[ fiкяiмiи iиcє güℓü ]















Sevgili Günlük.....
Şu bloglararası hastalık salgınından ben de nasibimi aldım sonunda. Herhalde bloglara gir çık mikrop kaptım. Hehehe
Keyifsizdim iki gündür. Akşam dedim hele kendime şifa olsun bi güzel çorba kaynatayım da içeyim sıcak sıcak. Tarifini de veriyom. Yemek blogu muyum neyim?

Kocaman yüreğim kadar kocaman bi tencereyi benim gibi harlı yanan ocağın üzerine oturttum.

Örselenmiş benliğim için, didik didik ettiğim tavuğu içine koydum.

Yarılanmış ömrüm için bolca su ekledim.

Yaşamadan yaşadığım yılların hatırına bi kaç havuç atıverdim içine.

Gülmeden attığım kahkahalar adına çokça patates ilave ettim.

İçime akıttığım gözyaşları için bir soğan yeter miydi bilmem ama çorbaya yetti.

Karşılık beklemeden verdiğim sevgilere eş gelmez ama diyerek bi sürü pirinç tanesi saldım suya.

Hayatla kavgalarım için bolca karabiber ve kazandığım bütün kalpler için bolca tuz serptim.
Yeşeren umutlarım gibi yemyeşil maydanozları hiç kıymadan kocaman kocaman seriverdim üstüne.
Koydum koca bir kase üzerine de sıktım limonu afiyetle içtim. Aman bi iyi geldi ki...

Afiyet olsun.
Etiketler: edit post
9 Responses
  1. gmemuzin Says:

    arkadaşlar bu blog benim tarafımdan yayımlaşmıştır.Kendimi çok yardımsever gördüm çünkü sevgili incegül'ün pc sindeki sorun sebebiylen ben attım bunu sizlere yazan kendisidir.Sizleri mahrum bırakmayım dedim:):):)

    Okuyun keyiflenin anacıım.


  2. Sevgili gmemuzin kişisi,
    yardımların için teşekkür ederim. Sevgiler sunar öperim.
    Not:Borcamı sakın söylemeyin he valla kötü olur.


  3. limon Says:

    fikrimin ince gülü çoookk geçmiş olsun şekerim..bende diyodum yeni bişeyler yazmadı..meğerse adi pc yamukluk etmiş..gmemuzin sende saol varol bu yardımından dolayı..mucukkksssssssss


  4. Limonum,
    Sağolasın bacım.
    Hayır işyerindeki yaptı. Evdeki de yaptı. Demin upuzun bi post yaptım. Hepücüüüü silindi gitti. Bi sinirlendim. Atacam bunu camdan aşaaaaa...Allahtan yorumlarda sorun yok ta..arkadaşlarımı ziyaret edip selam yollayabiliyorum.


  5. cenebaz Says:

    Geçmiş olsun Fikrişcim. Bloguna girdim, acaba bana da bulaşmışmıdır ki bu grip:))


  6. Merhabalar çenebazım,
    Valla bu bloglar mikrop yuvası. Keşke maske neyin takaydın girmeden. Çorba içersin bacım bişeycik olmaz merak etme..


  7. ANDY Says:

    sanırım mikrobu benim blogtan kaptın :p Bu arada tarif super ama denemem için 3 yıl daha gerek ;)


  8. Andy, evet sanki senin blog daha bi mikrobik gibi geldi bana da...
    Denersen bir gün afiyet şeker bal olsun derim ne diyim.


  9. Sayfana uğradım ya, bana da bulaşmamıştır dii mii?