GÜNDÜZÜM SENİNLE GECEM SENİNLE


Selam Günlüküm canım,

Dün gece bi rüya gördüm. Gündüz niyetine.. hayırlar ossun inşallah… Yok rüyamı anlatmıycam. Çok korkunçtu çünkü. Tam korku filmi kıvamında. Hatırlamak bile istemiyorum. İstemiyorum da… şimdi ben böyle rüyaları görünce uyanıveririm. Maalesef dün gece de öyle oldu. Benim gözler lönk diye pörtledi. Hayır sanki saatlerdir uyumuşum da uykumu almışım sabah olmuş.. böyle de dinç bi vaziyetteyim. Saat daha 03.00. Daha sabaha çok zaman var. Bu kadar tırsmasam kalkıp televizyonu açıcam, belgesel filan bulunuyo bu saatte genelde. Kalkamıyorum ki.. çakıldım. Bi kötü huyum da böyle zamanlarda geri uyumamın bayağı bir zaman almasıdır.

Gözlerimi kapattım sıkı sıkı.. uyumaya çalışıyorum. Bi yandan da üçbuçuk atıyorum. Sokuldum iyicene kocaya.

Birden saçlarımın arasında bi şeyin dolaştığını hissettim. Allahım.. buz gibi ter boşanıyo sırtımdan. Gözlerimi daha da sıkı kapatıyorum..ama hala dolaşıyo işte bariz bi şekilde. Hayır uyumuyorum.. rüya değil. Hayal hiç değil..

Bir cesaret açıyorum gözlerimi.. artık ne olacaksa olsun napiyim.. kocadır belki de… boşuna tırsıyorumdur di mi?.. Kocaya bakıyorum.. dönmüş k..çını uyuyo. Eşhedü en lailahe illallah.. deyip dönüyorum tepe tarafıma ama kalbim de deli gibi atıyo bu arada…

Allah iyiliğini versin emi.. benim Mini dikilmiş başucuma saçımı okşamakta. Çocuuum sabahın 03.15 inde dellendin mi sen?Anne karnım ağrıyooo.. Hadi gel gir bakalım koynuma deyip şefkatle sarılıyorum yavruya.

Sonra bi böğürtü ve yüzümden aşağıya sıcak sıcak bişeyler akıyor. E be Mini.. yapılır mı bu anneye? Hemen kaldırıyorum. Bi daha…. Yatak, yorgan, yastık anne, baba.. artık Allah ne verdiyse batırıyor velet.

O saatte atıyoruz ne varsa suya. Kendimizi de bittabi.

Tabii yemiş dondurmaları gizli gizli sıpa.. diye düşünüyorum ama.. sırf o da değilmiş. Bizimki anneannesinin komşuya inmesini fırsat bilip bir baton salamı lüpletmiş gündüz bi güzel. Dedeyi de kafalamış, doğratmış bi de . Üçkağıtçı sıpa.


Bir de bana demez mi..ben ona karnı iyice acıkmadan yemek yedirmişim de ondan kusmuş. Yine suçlu biz olduk iyi mi.

Hadi günlük ben gidip bi duş neyin aliyim. Öyyykkk...

Yorumlar

FZ dedi ki…
:))))))))))))))))))))))))))))) ay öldüm yine gülmekten yazık çocuğa ya :) ne yediriyon annesi acıkmadan yemeğini :)))))
ciceklibahce dedi ki…
Yazık sana:) Ama annelerin kaderi bu:)
Kafamda birşey dolaşıyor deyince fare falan geldi sandım. Nerden çıkardın dersen çıkartırım anacım ben:) Bende fare fobiside var ölürüm korkusundan!!
Miniymiş deyince pek rahatladım:)
fatmazehram, hep benim suçum işte napiyim.:) Bundan kelli yemeğini karnı gurul gurul edince yiycekmiş.

çiçeklibahçem, öyle valla. Yalnız şu fare mevzuu beni de aşar. Bi gün girmiş bi tanesi eve.. bahçe katı gibi bi ev bizimki. Ama kocaman bi fare. Benim Maxi küçük o zaman. Annem buna fırça sopasıyla bi vurdu. Ben koltuğun tepesindeyim yalnız. Anam fare doğurmaz mı.. Al işte Maxi'ye kardeş geldi diye ne dalga geçmiştik.
kurunane dedi ki…
bende hamamböcüsü sandım ama bir yandan da bu mevsimde istanbulda bulunmaz diye düşünüyorum, kendi tezimi yalanlıyorum. allahtan senin mini'ymiş.

iyi bari sıcacık yatağınızdayken yapmış çocuk işte :)) benim yer cücesi genelde yola çıktığımızda arabada kusar. km'lerce öyle durmak zorunda kalırım... ıyğk
kurunanem ya, seninki daha kötüymüş valla. Koku insanın üzerine ne biçim siniyo kalınca. Hamam böcüğü mü? Fareyi tercih ederim. Onu ayıklamak var bi de saç arasından. Fare kaçar hiç değilse. Iıyyyyyy.
cenebaz dedi ki…
Ben de Kurunane gibi hamamböceği diye düşünmüştüm. Neyse geçmiş olsun. Minişin kusmukları hamamböceğinden iyidir:))
çenebazım doğru diyosun. Hamamböcüğü, fare ve bilumum haşerat yerine onun kusuklarını tercih ederim. Her ne kadar daha kötü koksa da...
CeRkeS KıZı dedi ki…
çok geçmiş olsun..nedense bu anlattıklarınız hiç yabancı gelmedi bana..kendimi izledim okurken..
rüyanızda hayırlara cıksın inşallah..bu arada sıpacık kaç yaşında..acaba benim daha kaç senem var rahat edeceğim :) ehehe..
böcek falan demeyin nolur..benim hemen ucugum cıkar...kapıyı kapatır kaçarım..kim yakalarsa yakalasın :)
Çerkes kızıcım, anneler genelde hep geçiyor bu evrelerden. Sıpacık 7 yaşında amma maalesef rahat edicem diyosan büyük sıpa 14 yaşında hala rahat yüzü görmedim. Her yaşın derdi de ayrı. Allah yokluklarını göstermesin.
Yazık ama aplası niye kaçıyon böcüklerden sen:))
BoriPori dedi ki…
ayyyyyyyy, akşam akşam kötü olmuş yaaa:( ben de şu kusmuk olayından iğrendiim kadar hiçbirşeyden iğrenmiyorum:( yani 30 çocuğun altını temizliyim ama kusmuk temizlemeyeyim:(bu arada 7-14 yaşlarında iki çocuk haa, sen de erken evlenip erken anne olanlardansın desene:)
boriporicim, aynen katılıyorum. Bana da getir hepsinin altını temizliyim ama kusmasınlar.
Evet ben çocuklarımla birlikte büyüdüm diyebilirim. Birbirimize hayatı öğrettik yani. Aşk insanın kapısını çaldı mı onu geri çevirmemek lazımdır..hangi yaşta olursa olsun.
CeRkeS KıZı dedi ki…
7-14 uyumlu olmuş :P Allah uzun ömürler versin..ya bende böyle kendimi avutayım diyorum ama kimse izin vermiyor..daha fena olacaksın vs diye :)
böcek kelimesini bile zor yazarım ben :) karşılaşınca cıglık atarız ehuu..o kaçar ben kaçar..iyiyiz biz böyle :P
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
bak işte korkulu rüya gördün,peşinden kusuklar falan,senin 6. hislerinde var bişey ,rüya yüzünden uyanmasaydın o kusukları uykuda karşılayabilir ve rüya kabusla karışık bir halde helak olurdun hihihi
Yok çerkes kızıcım daha fena olmayacaksın. Zorluklarla birlikte güzellikler de geliyor. Hepsinin tadını çıkarmak lazım.
Spor oluyordur sana..böcük sporu:)))
Periliköşküm 6. hissimi bi süreliğine devren kiralıyorum.:)) Bi keresinde gece uyandım annemin yanına gittim. Ortaokula filan gidiyorum. Anne kalk deprem oldu diye. Annem kızım manyama ne depremi yat zıbar dediydi kibarca. Ertesi akşam dönem ödevi hazırlıyorum. Anaaa bi sallandık biz. Ödevim berbat olduydu.
Duş alıp gelmişsin zaten.:)
bende dedim ki ;evde kedi var demedi hiç.:)

Ve çok ayıp etmişsin benim minime.:(
Evet Yağmur Damlam ayıp ettim.:)
Bi ara vardı aslında kedimiz, çok ta güzeldi. Ama çalıştığım için çok zor oluyordu. Bir arkadaşımız aldı.
Senin mini akşam dayısındaydı. O yüzden geç geldi. Gözler böyle uykulu uykulu. Bakmadan yatmadı. Anne minicikler, ne tatlılar diye. Bak senin gibi kara kara saçları var dedim. Eveeet diyo.
Siyah yavru ölmüş. baktım göbek bağı bile duruyor,kendi iiincecik. Kızmış o. O zaman öbürüne de baktım.(elimde naylon eldiven,nolur nolmaz kokum geçmesin diye.)
o oğlan,göbeğiiyi,karnıda bir dolu ki.Ama ana ölüyü alınca -ki o sırada yanlarında değildi. İstemedi o kutuyu.oğlanın dolabına sokmuş yine. zor çıkardım.:(
salona taşıdı ve kuruldu. kutu filan yok artık yani.
Akşama savaş çıkmaz evde inş. Bırakıyor da yanlız.
orası çok sıcak ya,hiç bağırmadan uyuyor eşek.
70 tane resimlerini çektim,ana oğulun. Yuh bana değilmi?:)
Maydanoz da buzdolabının tepesine kaçtı. O hırlıyor,tıslıyor artık. Lulu değil.:)
Ay üzüldüm kıza şimdi ya.:((( kara karaydı üzüm gibi.
Hadi bakalım nasıl olacak son gelişmeler. Valla merakla bekliyorum. İyi yapmışsın. Paticiklere mi koyucan. Hatta ben şimdi gidip bakiyim koymuşmusun. Miniyle de geliriz akşam ziyarete.
Maydonosuma dokunmayın. Mini çok gülüyo onun ismine.
CeRkeS KıZı dedi ki…
ama benim kedim bile yok :P olamazda zaten hırlıyorlar bana..
ama bi dakka yaaa siz aynı yerdemisiniz..valla aglıcam ama şimdiiii :)
çerkes kızım, yok valla aynı yerde diiliz. Blog kardeşliği. Akşamları birbirimizin bloglarını ziyaret ediyoz böyle çoluk çocuk. Çay neyin içiyoz sanal olaraktan.
Sen de gel. Bekleriz. Börek te açarız.:)
ümran dedi ki…
Geçmiş olsun hayatım..bişeyler dolanıyo diyince ben direkt olarak karabasan dedim besmele çektim :((
Neyse ki miniymiş :)
limonum, valla aynen ben de öyle zannettim. Besmelesiz duasız da yatmam pek ama arada basıyo. Rabbim uzak etsin hepimizi.
:))))))))))) çok güldüm yaa Allah kimsenin başına vermesin yani korkulu rüyaları.
Sanem dedi ki…
:))) Ben hala fareye vurulunca dogurmasina guluyorum :0 Anneni her ne kadar tanimasam da elinde firca sopasi o yasadigi soku dusunuyorum, cidden guldum.. Farenin dogurmasinin normal olduguna da karar verdim, malum kikirdaksiz hayvan kendisi ama iyiki ! cocuklara bisi olmamis ;) Bu arada eger bir fare sesi duyduysaniz ciik diye bilin ki tek basina degildir kendisi, yaninda bir tane daha vardir ve birbirine dgeince bunlar gidiklandiklari icin guluyorlardir.. Iyy aklima daha bir suru ani geldi, neyse
cok optum
Sanem
gökhancım, evet korkulu rüya görmektense uyanık yatmak evladır derler. Gerçi o farklı bi durum için söylenmiştir ama olsun. Ben yaptım oldu.:)

sanemcim, evet annem pek bi kahraman görünüyodu önce ama fare doğurunca o da koptu.:) Bak bu gıdık olayını bilmiyordum ben. Çok ilginçmiş. Bi an gözümün önüne geldi de birbirlerini gıdıklıyolar iyyk iyyk. O ses te ne korkunçtur değil mi? Ben de seni çok öptüm.
Sanem dedi ki…
Yok ozellikle gidiklamiyorlar, degince gidiklaniyorlar :)
ANDY dedi ki…
Valla hele ben ruyalarımı hiç ama hiç anlatmıyayım. Valla en değme bilim kurgu, ekşın filmlerine taş çıkartacak cinsten :)

Bu arada FİG (Fikriminincegülünün kısaltması:)) lutfen çoçuklarla ilgili hep iyi olayları anlat. Biz kandırdıktan sonra yazarsın bunları :):):)
andycim, aaaaa bakmayın siz. Çocuklar aslında süper yaratıklardır. Arada hasta olacaklar tabi. Hangimiz olmuyoruz ki. Güzeldirler, sevgi doludurlar onlar bi tanedirler. Mutlaka her evde en az bi tane olmalıdır.
Nasıl? Sence ikna edici olmuş mudur? Çaktırma..:))))

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM