BANA KADERİMİN BİR OYUNU MU BU

Sevgili Günlük,

Şimdi ben korku filmi seyredemem, karanlıktan nefret ederim diyorum ya sürekli.. sen beni böyle ödlek tırsak biri bellemişsindir herhal. Yok aslında çok gözü karayımdır ben. Hayatla ilgili hiç bişeyden korkmam. Kadere çok inanırım. İnsanlar yazılanı yaşarlar hep. Onun için dalarım öyle olur olmaz her şeye.

Final Destiniation diye bi film serisi var..ki bizde Small Brother’ın sayesinde kendileri Faynıl Dostuneyşın şeklinde bilinir.. En az birine denk gelinmiştir. Kaderden kaçılamayacağını fantastik bi şekilde anlatır bu film ..anti parantez solaryum sahnesini izleyen herhangi birinin ömrü billah solaryum salonlarının önünden bile geçmemesi lazım gelir.

Şimdi ben sana bi şey anlatıcam..dinle beni can kulağıyla. Küçük bi iç dürtmesinin, minicik bi karar değişikliğinin insan hayatını kökten nasıl değiştireceğini öğrenmiştim o gün ben. Kaderin senin elinde mi..yoksa sen mi kaderin elindesin çok düşünmüştüm bunu yaşadığımda.

Günlerden C.tesi. Sürüne sürüne yataktan kalkıyorum. Ne bulursam geçiriyorum üstüme. Okul yok çocuklar uyuyolar. Zati ben gelene kadar uyur onlar şimdi. Uykucu yavruslarım benim. Allahım nasıl da melek gibiler. Onlara bakınca yüreğime bi sızı düşüyor..öyle ağlamaklı oluyorum nedense o sabah. Doya doya öpüyorum amma doyamıyorum. Ortalığı toparlıyorum. İçimden de hiç işe gitmek gelmiyor. Allah Allah var ben de bu sabah bi şey ama bilemedim nedir.

Neyse güç bela çıkıyorum evden ayakkabıları bağlıyorum. Katları iniyorum..tam apartman kapısından çıkıcam..çocuklarımı bi kere daha öpmek istiyorum. Çıksam mı tekrar yukarı? Çıkayım yaaa.. zaten kaç saat göremiycem..şimdiden özlemişim yavruları. Geri çıkıyorum yukarı ayakkabıları çözüyorum..ki ben hiç yapmam bunu, evden çıktıktan sonra geri dönmem öyle çok önemli bişey yoksa..eve bi giriyorum ki..çocukların kapısının önündeki paspas alev almış.. evlatlarım mışıl mışıl uyuyolar.. melek gibi. Hemen kapatıyorum alevin üstünü daha yeni başlamış zaten. Kolayca sönüveriyor.

Bu kadar işte… dahası yok..Dönmeseydim ne olurdu, nasıl olurdu diye hiç düşünmüyorum şimdi..o günlerde kafayı yemeye az kalacak kadar düşündüm çünkü. Döndüm. Kaderim beni o kapıdan çevirdi geri. Allahım senden gelenden sana sığınırım. Kaderlerimizi güzel eyle.. Amin.

Hadi günlükçüm hiç bi şeyi dert etme kendine.. ne olacaksa o oluyor sonuçta...

Yorumlar

ilk yorum bana nasip oldu, fakat açıkcası böyle birşeyle karşılaşacağımı bilmiyordum, ne diyeceğimi de bilmiyorum sadece içimden rabbimin nekadar büyük olduğunu söylemek geçiyor okurken tüylerim diken diken oldu. yazsana bunu sırlar dünyasına valla bak ben ciddiyim. belki birilerinin gözlerindeki perdenin kalkmasına vesile olur.
ümran dedi ki…
Çok geçmiş olsun canım,bi verdiğiniz karşı gelmiş..paspas nasıl tutuşmuş ki??
bembi dedi ki…
İnanamadım! Çok çok büyük geçmiş olsun! ben heralde rüyasını anlatıyor olmalı diye okudum, okudum ama hala daha inanamıyorum! Allah korumuş! iyi ki içindeki o sesi dinlemişsin! ama hakikaten, nasıl olmuş da tutuşmuş??
Allah'ıma binlerce şükür. Güzel Rabbim ne güzel muhafaza etmiş.
Biz de buna benzer bazı şeyler depremde yaşadık. Bir ara yazmayı düşünüyorum zaten.
Ama ben de herkes gibi o paspasın nasıl tutuştuğunu çok merak ettim gerçekten.:(
Ah, alt yazıya da yorum yazdım.
kurunane dedi ki…
allah korumuş işte. ama merak ettim paspas nasıl tutuşmuş?
Gökhancım merhaba, bir annenin yaşayabileceği en korkunç olay başıma gelmek üzereyken Rabbim döndürdü beni. Binlerce milyonlarca şükür etsem az..

Limonum, kimden ne geleceği belli olmaz hiç. Kapıma geleni Allah Rızası için diyeni boş çevirmemeye çalışıyorum elimden geldiğince.

Bembicim odalarındaki prizden olmuş. Kablolar yanmıştı çünkü.

Yağmurum, öyle ibret verici olaylar yaşanıyo ki aslında. İbret almayı bilene... Rabbim meleklerimi korudu çok şükür. Yaz gülüm bi ara da hepimiz ibret alalım.

Haftasonu işleri yoğun malum ancak oturabildim. Hepinize teşekkür ederim.
kurunanem, aynı anda yorum yazmışız. Üçlü priz de vardı herhalde sorun. Ama o zaman çok düşündüm. Bu bir uyarı mıydı? Benim çocuklarım, benim onlar deyip duruyoruz da. Aslında onlar bize asıl sahiplerinden emanet mi?
palyanço dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
palyanço dedi ki…
cok cok cok geçmiş olsun canım :/ annelik içgüdüsü bu olsa gerek diyorum ben ve gerçekten de Allah'ım iyi insanların hep yanında işte :))
palyançom sağol canım, ne kadar düşünmüyorum desem de o gün hayatımın en unutulmaz günlerinden oldu.
CaDı dedi ki…
Allah esirgemiş güzelim, gerçekten geçmiş olsun. Bazen iç sesimize kulak verip o an ne yapmak istiyorsak yapmalıyız, demek ki..
tatlı cadım, doğru diyorsun, yüreğinin sesini her zaman dinlemek lazım. O hep doğruyu gösteriyor.
Hazır gelmişken sorayım canım sana gülmeyi bilen yıldızlarda sorun mu var. mayonezle msn den yazıştığınız posttan sonra ben hiç giremedim.
Verilmiş sadakanız varmış derler ya, buna çok inanırım ben..

Çok geçmiş olsun, Allah onların acılarını göstermesin, tabii ki tüm sevdiklerimizle birlikte..

Sevgiyle kal..
cenebaz dedi ki…
Çok geçmiş olsun. Allah korumuş. Bir daha böyle kötü bir olay olmaz inşallah.
kraliçem, sağol canım. Amin inşaallah.

çenebazım, olmaz inşaallah. Çok teşekkür ederim canım.
CeRkeS KıZı dedi ki…
Allah bir daha yaşatmasın..bu tarz şeyler bende yaşadım ve her defasında uyarılıyorum diye düşündüm....Allah yavrularımızın kaderlerini güzel yazsın.
Deniz dedi ki…
fikrimciğim, çok geçmiş olsun. ne yazacağımı bilemiyorum, yazıp yazıp siliyorum... Allah hepinize birbirinizle güzel sağlıklı günler versin. Böyle olaylar, bizi silkeler, daha önemli olayları görüp, önemsizleri takmamaya sevkeder. sevginin herşeyin önünde olduğunu görmüş olduk. geçmiş olsun. artık sen bizim süperkahramanfikriminincegülü sün :)
gmemuzin dedi ki…
ALLAH KORUMUŞ O VELETLER...
BACIIM..
NAPARDIK BİZ ONLARSIZ DİMİ AMA ??
uykucu dedi ki…
çok geçmiş olsun bayağı kötü bir şey atlatmışsınız ..Bende korktum şimdi genelde dikkatliyimdir bunları duyunca daha bir dikkatli olucam .bu arada şarja takılan cep telefonlarıda çok tehlikeli olabiliyormuş, patlayabiliyormuş ben artık banyoda takıyorum.hatırlatayım dedim..
Ayçiçeği dedi ki…
Fikrimincem, tam da senin hızına yetişemiyorum, neler yazmışın diye hepsini okurken, bu son yazdığın şok etti beni.
Bu nasıl bir güç, histir ki, seni tekrar geri döndürdü. Allahtan bir şey olmadı. Çok çok geçmiş olsun.

Eşim çok hassastır böyle konularda. Oğlanların odasında, salonda ve mutfakta yangın alarmları takmıştır tavana, ne olur ne olmaz diye. Demek ki durup dururken böyle kazalar oluyormuş.
Verilmiş sadakanız varmış. Tekrar geçmiş olsun canım..
çerkes kızıcım, merhabalar.
Aynı fikirdeyim uyarılıyoruz ama farkına varmak ta önemli. Amin canım cümlemizin yavrularını korusun Rabbim.

dnzim canım, sıkı silkelendim diyebilirim. Açılın kahramanınız geliyo:))) Sevgi her kötülüğü dize getirir.

gmemuzinim doğru diyosun ne yapardık.. Allah korusun..

figencim merhabalar sağolasın canım. Dikkatli olabildiğimiz kadar oluyoruz da aslında... bazen elimizden hiç bir şey gelmiyor. Uyarı için sağol.

ayçiçeğim sarı şekerim, çok sağol canım. Tabii ki tedbirli olmak çok güzel bir şey. Demek sen benim hızıma yetişemedin he.. ben de seni arıyorum, sobeledim bu kız nerde diye.

Hepinize geldiğiniz ve paylaştığınız için teşekkür ediyor ve öpüyorum arkadaşlar.
CaDı dedi ki…
Allah Allaah! Yok bi sorun gözükmüyor bizim tarafta, belki bi f5 yapsan düzelebilir? Ama bilmem ki? Bu arada "süperkahramanfikriminincegülü" nü çok tuttum, biraz uzun ama cuk oturmuş:))
cadım canım, sağol deniycem akşam.
Sanırım format atılınca düzelecek her şey. Yine de ben her gün deniyorum. Evet bir süper kahraman için uzun bir isim. Fikman nasıl:)))
öptüm caniko.
ciceklibahce dedi ki…
Allah çocuklarını sana bağışlamış. Annelik hissi bu olsa gerek. Okuyunca inan tüylerim diken diken oldu. İyiki geri dönmüşsün!!
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
Bana kal geldi okuyunca,çok çok geçmiş olsun,Sen yavrularının yeryüzündeki meleğisin ve ALLAH her daim seni onların en zor anlarında her zaman ,herşekilde bulunmana yardım etsin ,amin.
Sanem dedi ki…
Incegul, cok sasirdim okurken, yorumlardan ogrendim yangin sebebini de, cok gecmis olsun gercekten tum arkadaslarin dedigi gibi Allah korumus, zaten aslinda hepimiz her an korunmuyor muyuz.. Boyle bir sey yasasam sanirim uzun sure etkisinden kurtulamazdim ben..
Cok sevgiler, cocuklari benim icin de op lutfen ;)
Sanem
Age35 dedi ki…
Çok geçmiş olsun..=(
çiçeklibahçem, evet iyi ki canım..iyi ki.

periliköşküm, duana ben de hepimiz için amin diyorum. Allah hepimizin yavrularını korusun.

sanemim çok sağol canım, öperim tabii öpmez miyim.

age35 cim, merhabalar, çok sağol canım.

Rabbim hepimizin evlatları sana emanet, sen onları muhafaza et. Amin.

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM