DUMUR OLDUM, İPTAL OLDUM.


Merhaba günlük,

Sen hiç dumur oldun mu? O mu ne? Ya hani vardır ya.. bi şey olur, biri bişey der, bi şey görürsün veeee hiç bi şey söyleyemezsin, gülemezsin, ağlayamazsın… nasıl yani?.. hadi be..olabilebilir mi ?.. falan olursun .. öyle işte.

Bak sana bi kaç örnek veriyim misal, for exampıl yaniii.
  • Sigarayı bırakmaya çalışan bir arkadaşımız nikotin bandı almış. Prospektüsünde aynen şöyle yazıyor:
    SİGARA İÇMEYENLER VE ÇOCUKLAR TARAFINDAN KULLANILMAMASI ÖNERİLİR.
    Yazık ama onların canı yok mu?
  • İki üniversite bitirmiş, masterını tamamlamak üzere olan kız arkadaşımız 20 lik dişlerini çıkarıyo.
    Soru şu: DİŞ BUĞDAYI PARTİSİ YAPICAM. PARTİ DE BUĞDAY PİŞİRMEM GEREKİYO MU
    Buyrun neresinden koparsanız kopun...

  • Ben: Bi tane düzgün pijama takımı almalı. Hepsi süslü püslü. Hani olur a hastaneye filan yatma durumum olur. İnsanlık hali.
    Yanımdaki gerçek dost: GECELİK AL BENCE, AMELİYAT OLDUKTAN SONRA DAHA RAHAT OLUR.
    Sağol canım sana da Allah Göstermesin.
  • Ben: (Barcelona dilimin ucunda da getiremiyorum. Tam adamından yardım istiyorum) Kız hani var ya şu dişlek şeker çocuk Ronaldinyo falan oynuyo. Neydi yaaaa?
    YOK VALLA BACIM BEN O DİZİYİ SEYRETMEDİM HİÇ. HANGİ KANALDA Kİ?
    Allah seni nasıl biliyosa öyle yapsın e mi….
  • Bi akşam yemeğindeyiz X kişisi ailesi , Y kişisi ailesi ve biz, X kişisinin evindeyiz. Bebeler tatlı yiyolar. Benim Mini 3-4 yaşlarında, bağırıyo: ANNE BU TATLI Y TEYZENİNKİNDEN BİLE İĞRENÇ OLMUŞ YAA.( bu kadar mı sanıyosun..çok yanılıyosun..dur daha..) Ben:Ne kadar ayıp yavru ne diyon sen kem küm ehem şey kusura bakmayın X ciğimve Y ciğim.. AMA ANNE SEN DEDİN YA Y'NİN TATLISI İĞRENÇ OLMUŞTU DİYE..
  • Aha şimdi b.ku yedin mi? Toparlayabiliyosan sen toparla..ya da bırak dağınık kalsın.
  • Yine bi akşam yemeği konsepti. Arkadaşımızın evinde toplanılmış. Tanımadığımız bi kaç kişi daha var. Yemekten sonra evin küçük cimcimesiyle sohbet ediyoruz. Babasının saç modeli, giyim kuşam konusunda kendini aştığını metroseksüel tanımlamasıyla anlatmaya çalışıyo:
    İNCEGÜL TEYZE BABAM HOMOSEKSÜEL OLDU ARTIK BİLİYON MU?
    Canım valla bilmiyodum ama ortamda bulunan 18 kişiyle birlikte ben de öğrendim.

Hadi günlükçüm görüşelim yakın zamanda. Bende havadis bitmez.

Yorumlar

acicikolata dedi ki…
heheheheh
bence bunlar yılın gafları
bembi dedi ki…
çok güzel yaaa! :) özellikle tatlı muhabbeti pek hoş olmuş :)))
Anam, kızlar burda mıydınız:))) Heee Gayriyecim öyle valla..güler misin ağlar mısın..

Bembicim, sen bi de bana sor. O an gideyim buralardan, terki diyar eyliyeyim diye düşündüm valla.
ciceklibahce dedi ki…
Hahahaha:) Çok güldüm okurken:)
Çocukdan al haberi demişler!!
Ha ha ha kahkahalarımdan ev yıkıldı.:)
Ama ben de bak o futbolcuyu bilyorum ve çok sevimli buluyorum da... gerisi yok nerede oynuyor hiç haberim yok.:(
aay hangi dizi de acaba? hakkaten bana söyle nooooluuuuur:P

seni linklerime ekledim.:)
çiçeklibahçem, valla bu çocuklar adamı ipe götürür. şimdi tabi ben de gülüyorum da..o anda yaşadıklarımı bana sor. yer yarılsa içine girsem durumu canım.

yağmurum damlam, valla dizisi henüz yayınlanmaya başlanmadı. ama zannımca bizim manken kızlardan birini koyarlar karşısına..bunu da ağa filan yaparlar herhal. ya şu link ekleme işini bi beceremedim ben. cahil miyim neyim?.. sağol canım.

ben de sizleri gönlüme ekledim. öpüyorum.
Rica ederim,tabi ki değilsin.:(
Ve zaten gönlünün farkına vardığım için ekledim.:)

Ve biliyormusun; kuzeni geldi diye oğlum yapışık olduğu bu koltuktan kalktı sahile gitti.:)
Bu saatte buraya oturabilmem mucize yani.:)
Eşim de diyorki:
"Orası sana kalsın diye,Allah bilir nereye gittiğini bile sormadın?"
e sormadım valla.:)
amaaan herif mayısta 20 olcek,
sorsam nolcek,sormasam noolceek.:)
Bu arada maaşallah derim. Delikanlı olmuş:) Eee..yeri geldiğinde kendi haline de bırakmak gerekiyo di mi? Benimki bile başladı şimdiden erkek tavırlarına daha 14 ünde. O yaşlara gelince ne olacak kimbilir.
Allah evlatlarımızın hep iyi günlerini, hayırlı muradlarını gösterir inşaallah.
Deniz dedi ki…
Bizi güldürdün, Allah da seni güldürsün :)
dnzim,amin canım. Allah hiçbirimizi gülmelerden mahrum bırakmasın.
ümran dedi ki…
Şu pijama muhabbeti çoğunda vardır dimi? Benim anneminde dolabında hazırdır hastane pijaması üzerine geceliği ayağına çorabına kadar yani..tedarikli olmak güsel şey tabi ki..
Asıl beni dumur eden bi olay var ki onu anlatiyim size..Kayınvalidemle geçen yıl yaptığımız bi muhabbet esnasında bana dediki düz beyaz güzel bi çarşaf almam lazım.."niye " dedim tabiki..Bana demezmi"ölünce evde üzerime örteceksiniz,bende ki çarşaflar hep desenli,çiçekli filan,düz beyaz olması lazım,bilmemkim hanımın ki hazırmış çekyatın altında".Höö nası yaniiii??
Limonum, kiminin kefen bezi bile hazır o çekyatın altında.:)))
O çekyat altlarından neler çıkar bi araştır bi gün bak..
Canım,sağol.:) Biz zor yılları atlattık çok şükür.:)Ama senin ki tam kapıda,Allah kolaylık versin.:)

Bu anım sonradan aklıma geldi,anlatayım da bak:
Benim oğlan da 3-4 yaşlarındayken çarşıdan döndük.(kayınvaldemlerde misafiriz)

Kayınpederime kendisine neler alındığını anlattıktan sonra:
"bir de Orkid aldık" dedi.:(

Abooov,alırken yanımda olsa yüreğim yanmıyacak.
O annemle dükkanın dışında oynuyordu.
Ben bir de onu paket yaptırırdım ki yolda torba da sırıtmasın,belli olmasın diye.
İşte herşeyi çakozlayan cadı zamaneler ve ah o reklamlar!. okuma bilmeden herşeyin paketini tanıttılar çocuklara.:(
ve ah bu çocuklar.:(
kurunane dedi ki…
demekki çocukların yanında herşey konuşulmayacakmış :)))
Aslı Cin dedi ki…
Hahahaaa, gerçekten de güzel.

Hele panoya bayıldım.
Yağmurum, sağol valla amin. Zorluklar başladı tabii.. Bazen nasıl davranacağını şaşırıyor insan. Allah büyüktür.. elbet atlatıcaz hayırlısıyla.

Orkid hee.. çok güldüm valla.:)))) Tabi sen gülememişsindir o zamanlar.
Kurunanecim, evet ya kayıt cihazı gibiler. Dinlemiyo sanıyosun ama...

Aslıcım, panoya şaşırmamak lazım yani... pratik Türk zekaası.

He bide işporta tezgahı adam CD satıyo.. Tabeladaki yazı..
1 ORJİNAL CD ALANA , 1 KORSAN CD BEDAVA..
ANDY dedi ki…
dur bir tanede bende:
Havalimanında (İstanbul Atatürk Havalimanı) her hacı dönemide normalde konferans salonu olan yerler ihtiyacı karşılasın diye mescit olur. Birgun hacı adayı teyzemin biri Air France'den bir kıza:
"bayan mescidi nerde biliyor musun?" der.
Kız:
"bayan mescidii? Alitalia'da mı çalışıyor?"

Alitaia: İtalyan Havayolları :)))
gmemuzin dedi ki…
incegülüm diyom ben saaaa
artıkın otururken yanımızda nıt defteri tutalım bu gafları yazmayaaa
valla blogger bacıları çok güldürürüz...:)
mayonez dedi ki…
ben yoğun bir böcüğüm ve yeni bakıyom özür canım benim. bayıldım yazına hele tatlı:)))
Andycim, valla çok güldüm. Bayan Mescidi Alitalia 'da çalışacak bundan kelli... heheheh:)))

gmemuzinim evet ya... çoğunu unutuyoz di mi? neler çıkar aslında bizimkilerden

gece kuşları öpüldünüz
Mayonezim yoğun böcüğüm. Senin kabloları çıkardılar mı kııız havuzdan... kedici güzeli.
öpüldün
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
hiii eyvah eyvah,nasıl toparladın durumu,kabus gibi,kendimi düşünüyorum,git atla ,intahar et,yokol ,kaybol ahg....
periliköşküm, toparlamadım valla.. çocuk işte dedim geçtim. olan oldu zati...uğraştıkça batarsın malum.
Adsız dedi ki…
çok alem yahu... :)
x ve y arkadaşlarınızdan biride ben olmak isterdim..hep sizinle iç içe olmak için...

suzem

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM