UZAYDA HAYAT VAR


Merhaba Günlük,

Akşam bi yandan çamaşır toplayıp katlıyorum, bi yandan da bizim Mini’yle sohbet ediyoruz.
Anne..
Efendim yavrus.
Örtmen benim resmimi çok beğendi.
Aferin oğluma zaten çok güzel olmuştu.

Çizdiği uzay resminden bahsediyoruz. Şimdi sana da anlatayım bak biraz. Uçan daire var yerde, onun yanında böyle antenli falan ama takım elbise giymiş bi uzaylı arkadaş. Sanırım Uzay Su İşlerinde çalışıyor, uçan dairesine binip memuriyetini sürdürdüğü yere gidecek. Tam karşı tarafında yine böyle antenli filan uzaylı bi kız. Pembe kabarık bi etek giymiş bale yapıyor. Muhtemelen Uranüs Opera ve Balesi sanatçısı. Bunların üst tarafında uçmakta olan bi kaç uçan daire ve bir de uzay mekiği hareket halinde. Mekiğin camlarından uzaylıların kafaları görünmekte. Sanırım o da toplu taşıma aracı. İşe gidiyolar. Biraz daha yukarı çıkınca çiçek şeklinde rengarenk uzay yaratıklarının uçtuğunu görüyorsun. Bunlar da böyle mutlu mutlu gülümsüyorlar. Sevgi pıtırcıkları. En tepede de iki tane küçük gezegen. Etraflarında halesi olan cinsten. Resmin her bir parçası rengarenk. Fonu da koyu bir maviye boyamış.

Anne uzaylılar dost canlısıdır di mi?
Öyledirler herhalde.(Valla tam olarak bilemiyorum oğlum o kadar samimiyetimiz yok daha.)

Maxi dayanamaz atılır .. heeee çok dost canlısıdırlar töbe töbe anne yaa demesene şuna böyle şeyler.. sonra abuk subuk şeyler anlatıyo ya.. çizdiği resme baksana çiçekli böcekli uzay mı olur.. Allah allah. Ooolum uzay bi boşluktur. Gezegenler vardır falan filan işte.. bu kadar.

Al işte aynı babası.. dümdüz.

Anne ben büyüyünce uzaya gitçem.
Astronot olursun, gidersin tabii yavrum. (Kır k.çını otur oturduğun yerde. Ne işin var elin uzaylarında.)

Maxi son bi gayret Mini ile anasını gerçek dünyaya davet eder. Ooooolum gidip napıcan karanlık zifir bi yer işte.. öyle mavi filan diil. Hem o uzay mekikleri de çok tehlikeli. Boşver sen dünyada kal. Anne ya lütfen yaa.

Beri tarafta Mini’yle anası bu davete icabet etmezler bittabi.

Anne ben uzaya gidince bana böyle her şeyini gösterirler di mi? Gemilerini falan..
Gösterirler canım. ( Ulen hayal gücünü sınırlandırmayalım diye koca kadının düştüğü hallere bak.)
Anne resmime ev de çizseydim keşke..uzayda ev olur di mi?
Olur sanırım. (Olma mı, hemi de tripilex.)
Anne ordaki lunaparkta çarpışan daire olur, dönme dolap yerine de dönen uydular falan olur, hani böyle uçan tren gibi şeyler var ya onlar çok seviyolarmış ona binmeyi, böyle yemekleri filan değişik olur, mesela ıspanak mormuş biliyon mu.. domatesler de pembe……

Bunun gibi sonsuz sorular ve yorumlara annenin verdiği cevaplar.. he oğlum, hı oğlum, evet oğlum, sepet yavrum şeklinde sonsuza doğru uzanııııır ve uzay boşluğunda kayboluuuuur gider.

Maxi sonunda pes eder. Daha doğrusu bu delilerle mi uğraşıcam. Seyredeyim spor programlarımı güzel güzel der ve vazgeçer.

Hadi günlükçüm baaaaaayyyyyeeeeeeee.

Yorumlar

ANDY dedi ki…
O resmi buraya da eklesene :) Onların hayal gücünü engellememen süper ;) Onda daha ne cevherler vardır be :)

Palyancoo ben de böyle hayal gücü yüksek çoçuklar istiyorum :) Benim hayal gücüm bitiyor bak ;)
resmi görmeyi çok isterdim, yine çok keyifli bir yazıydı. maxi için aynı babası. dümdüz çok komikti :))
Bu yorum yazar tarafından silindi.
andycim, resmi en kısa sürede eklemeyi ben de istiyorum. Sorma hem nasıl. Projeleri var mesela. Çiziyo böyle bişeyler. Malzeme al anne yapıcam ben bunu diye.

Palyanço duy bu çocuğun sesini.
Allah gönlünüze göre versin. Dua ediyorum sizin için. Ya bi de bu Muazzez Ersoy'un albümünü aldım. Dinledikçe sizi düşünüyorum. Gurbet Kuşları. Öpüyorum ikinizi de.

gökhancım, onu ve diğer yaptığı şeyleri de yayınlıycam inşaallah. Hele koliden yaptığı bi araba var görmen lazım. Ya bu yaşla değil kişilikle ilgili. Maxi ve Mini tamamen birbirinden farklı iki çocuk. Biri baba, biri anne kopyası. Komikti di mi? Ama doğru napiyim.:)))
CeRkeS KıZı dedi ki…
hiç zamanım yok..kaçtım geldim..yazıyı okuyamadım..ogluş uyusun okucam..ama sana SOBE dedim haberin olsun :) nihohohoho
çerkes kızım, circassian'ım. Habermim var canım merak etme, şimdi senin ordan geldim ben de. Baktım sen burdasın. Hadi beklerim gene.
CeRkeS KıZı dedi ki…
aboowww diyorum..acaba bu durumlar taaa burdan bulaşıcımıdır..yok yani bulaşıcı ise yanaşmasam mı hiç bloga.. :P yoksa yanaşsam mı.. :)

ohh çok şükür ogluşumun bu yaşa gelmesine daha coook var :P

güzel güzel..bize böyle ufku acık bebeler lazım zaten :P dayanıklı anneler lazım :P :)
kurunane dedi ki…
uzaya kadar giden sorular bizim evdede var. bende bazan soruları dinlemeden hıı, hı hıııı şeklinde cevap veriyorum...
Sanem dedi ki…
Resmi kesin eklemelisin ;)
MypallS dedi ki…
ahahaha :D çok guzel anlatmışsın.. varya inanmassın ama 2 kere okudum :)
resimi merak ediyorum bu Mininin.. :) bu arada seni linklerime ekleyeceğim izin varsa tabiki :)

mypallstolga..
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
valla dedikleri doğru,ikinci çocuklar daha hayalperest,yaratıcı,hareketli,bizdede buna benzer ne muhabbetler var ,diyologlar çok sevimli:)))
resmi istiyoruz,evet muhakkak ,hemen,acele,merak ettim çok. Onu benim yerime de çok çok öp.:)
ama bağlantı düzeldi ise,mini gelmedi kedi sevmeye.:(
Evde bağlantım yok. Hala kesik. O yüzden yorumlarınızı yeni gördüm.

çerkes kızıcım, bu zamane çocukları alem güzelim. Bulaşmasına gerek yok yane. Aynaya bak gör geleceğini:)))

kurunanecim, evet bazen o kadar çok soru soruyorlar ki.. hııı diyosun geçiyosun. Zaten bazılarına cevap ta veremiyoruz ki.

Sanemcim, evdeki bağlantı hallolsun. Hemen çekip eklerim.

tolgacım, ne demek. Tabii ki eklersin. Dedim ya dükan sizin.

periliköşkcüm, evet öyle oluyor değil mi? Bir de daha girişken oluyor ikinciler.

yağmur damlacım. Bağlantı bir hallolsun. Gelmez miydi hiç Mini? Bütün haftasonu yedi bitirdi beni. Anne ne zaman düzelecek diye. Kesin bugün düzelecek, galiba zannedersem kanımca.

Hepinizi öpüyorum.
CeRkeS KıZı dedi ki…
günaydın dicektim..tavsiyelerini okuyacaktım..ama sen tembel cıktın :P hehehe
günaydın çerkes kızı, tembellikten diil valla. İşler felaket sıkıştırdı. Yazıcam yazıcam. Azzzzz sonra......
CaDı dedi ki…
Galiba zannedersem kanımca bağlantınız olmamış hala:)) Yazılarını Andy'lerle aile meclislerinde okuyoruz, gülüyoruz efenim:) Öperiz;)
cadıcım, aile meclisinizi öpüyorum.:) Utandırıyorsunuz beni. Canım benim bizim bağlantıdaki sorun birkaç gün daha sürecekmiş kesin, galiba, sanırsam, kanımca. Amma ben akşam veya yarın sabah bi PC bulup yazımı atıcam. Yazmak istiyoruuuum. (Bu PC den sadece yorum atabiliyorum. Post yazılmıyor. İlginç değil mi?)
Annelog Atölye dedi ki…
Resmi merakla bekliyorum ben de:)
annelog, merhabalar. En kısa sürede inşaallah.
Ocean dedi ki…
O resmi öyle bir canlandırdım ki gözümün önünde uzayda herkes mutlu mesut triplex evlerinde yaşayıp gidiyorlar:) ve anlaşılıyor ki minide çok mutlu bir çocuk:) resmi görmeyi gerçekten çok istiyorum :) bizdede vardı böyle bir ufaklık şimdi 24 yaşında küçükken az palavralar sıkmazdı şimdi de ne uzayları gezip görmüştü o küçücük kafası ile :))
oceancım, merhabalar. Ne güzel değil mi? Biz yaşayamıyoruz artık öyle hayali dünyalar kurup. Allah bağışlasın 24 yaş maaşallah.:) Bizimkinin adı evde aşk böcüğü, sevgi pıtırcığıdır. Abisi koydu bu ismi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM